Sunday 12 January 2014

// // Leave a Comment

Alhamdulilah..Dah Selamat Kembali Ke Putrajaya

Jumaat lepas aku balik ke Terengganu  10 Januari 2014 dengan family. Tarikh yang sama ngn tarikh hari lahir anak aku Muhammad Haqim yg genap 4 tahun. Selamat Ulang Tahun Haqim. Aku bertolak dlm kul 2 ptg dan disepanjang perjalanan hujan x berhenti2 sampai le ke Terengganu. Kiranya dalam 7 jam jugak le perjalanan. Sampai kampung pun dalam kul 8.30 mlm.


Hari sabtu semalam aku pg Bandar KT, Butik Nozi Batik ambik design terbaru Batik untuk dijual di Putrajaya n jugak secara online. Aku ambik gak beberapa kain kaftan dan batik sarung. Nak tgk pemintaan pengunjung blog n peminat batik. Boleh check di idayubatik.blogspot.com atau FB , https://facebook.com/idayubatik

Contoh Kain Kaftan

  Contoh Batik Sarung

Sempat Makan Ikan Celup Tepung dan Sotong Celup Tepung. Haqim merajuk sebab baru bangun tido..hehehe

Hari ni aku bertolak balik dalam kul 11 pagi. Singah Batu 6 beli keropok yang kawan2 opis kirim dan terus gerak balik. Dalam kul 4.30 petang sampai Putrajaya 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...