Saturday 8 March 2014

// // Leave a Comment

Ceramah dan pengkongsian ilmu tentang produk Transfer Factor

2 Mac 2014 dan 8 Mac 2014 adalah 2 tarikh penting dan titik pemulaan aku dlm program ceramah dan homeparty 4life. Hehehe..Bisnes part time aku lah tu. Dpt juga pengalaman handle ceramah walaupun yg ceramah tu kwn aku tp aku terlibat sama jadi mc.
2 Mac tu aku wt home party 4life di 2 tmt iaitu di Sg Ara dan Kepala Batas. Dua2 di penang. Bygkan aku gerak ke penang kul 11 mlm 1hb Mac dan balik 6 ptg 2hb Mac. X tido satu malam. Tp nak cari pengalaman aku sanggup. Aku pegi berempat ngn rakan seperniagaan.

8 Mac pulak aku dan team dpt peluang bagi talk di SK Putrajaya Presint 9  iaitu kepada ibu bapa kanak2 kelas pendidikan khas. Alhamdulilah sambutan daripa ibu bapa amat menggalakan dengan banyak sesi soal jawab. Sampai ada salah sorang bapa kepada kanak2 ckp x bosan dgr talk walaupun hampir 1 jam. Semoga dgn pengkongsian yg diberikab dpt membantu ibu bapa kanak2 tersebut dalam kesihatan anak mereka.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...