Sunday 16 February 2014

// // Leave a Comment

SEMINAR BANGKIT 2014

Hari ni aku ngn Hafiz n Ecie telah pegi ke Seminar Bangkit 2014 di Berjaya Times Square. Nak ambik aura Dr Azizan Osman Aku dah pernah hadiri Intensif Jutawan Industri (IJI) di PWTC. Ada kat post aku sebelum ni.

Mmg ramai yg hadir ke seminar ni. Yelah seminar free sape yang x datang tu mmg rugi le. Ambik Ilmu dari Multi-Millionaire. Dari kul  7 pg lagi orang dah beratur kt lilf, sendiri sampai dalam kul 8.15 pagi. Nasib baik masih ada tempat dalam dewan tu pun hampir penuh. Aku sertakan pic sikit kt sini nak tunjuk betapa ramai orang yang datang tp pic dlm dewan x dpt ambik sebab kena sain declaration form xleh ambik pic semasa seminar berlangsung. Sebelum seminar start tu boleh le kot. aku rasa le. Di sini aku sertakan jugak pic masa nak masuk dewan. Ikotkan xde masalah kot sbb aku ambik sebelum  seminar bermula n diluar dewan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...