Wednesday 13 November 2013

// // Leave a Comment

Kehilangan Seorang Sahabat

Pada 12 November 2013..aku dikejutkan dgn berita kehilangan seorang sahabat baik. Dpt berita kul 10.55 mlm dr whatsupp kwn2..menggigil bdn aku bile mendgr berita tsbt. Dah le arwah sebaya umur ngn aku..below 40 thn.
Pagi tu msg bermsg dlm group whatsupp dan arwah ada post iklankan homestay yg bru beliau siapkan. Beliau disyaki meninggal dirumah selepas serangan jantung.

Jadi semalam..dlm kul 1 ptg..aku n kwn2 dr kl bergerak ke muar utk menghadiri pengkebumian beliau. Rumah beliau dia melaka tp n wt postmortem wt melaka.
Result postmortem ckp arwah ke hypertension dan blood preasure.. pastu terus serangan jantung...tiba2 je..
allamdulilah..sampai.muar masih smpat ke majlis pengebumiaan beliau. Tgk lbh kurang dah ada 25 kwn2 ex utm dah ada kt sana..ada yg dah 14 thn x jumpa. Aku bergerak dr kl 2 kereta.

                                       Masa baru sampai di Tanaj Perkuburan Islam Bakri,Muar





Lepas Majlis Pengkebumiaan, Minum ngn rakan2 bersebelah Tanah Perkuburan tersebut..Ada yang dalah 14 thn x jumpa.

Semoga Arwah Farid bin Omar ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman. Al-Fatihah, Amin

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...